Най-голямата социална мрежа Facebook предприема нови стъпки, за да ограничи възможността на рекламодателите да достигат до тийнейджъри с насочени реклами. С промяната рекламодателите вече няма да могат да използват „интереси“ или информация, получена от други услуги, за да показват реклами на най-малките потребители на Facebook, Instagram и Messenger.

Pекламодателите ще могат да използват демографска информация като възраст, пол и местоположение и след промените. Актуализацията обаче ще попречи на използването на по-подробни данни като информация от уебсайтове и приложения на трети страни.

Instagram също прави няколко промени, за да направи тийнейджърите на своята платформа по-малко видими. Приложението ще започне да прави новoрегистрираните акаунти частни по подразбиране за тийнейджъри на възраст под 16 години.

Според направени тестове сред потребителите „осем от десет млади хора са приели частните настройки по подразбиране по време на регистрацията“. Това предполага, че промяната може да доведе до повече тийнейджъри да имат непублични акаунти.

Освен това компанията е „разработила нова технология“, която улеснява идентифицирането на „потенциално подозрително поведение“ при възрастни, които могат да представляват риск за тийнейджърите. Те ще бъдат блокирани да следват тийнейджъри или да коментират техните публикации.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *