Вече от известно време знаем за намеренията на Netflix да въведе по-евтин абонаментен план. Сега, нови данни на Bloomberg сочат, че цената на новото предложение ще е между 7 и 9 долара на месец. Това е на половина на най-популярния план към момента, който в САЩ е с цена 15.49 долара. За сравнение у нас цените варират от 7.99 до 11.99 евро, но в други региони в Европа има и такъв с цена 15.99 евро.
Netflix планира да показва по около четири минути реклами на час в бъдещия си достъпен абонаментен план. Това е далеч по-малко от аналогични решения, като рекламното съдържание ще бъде показвано преди и по време на някои сериали и филми, но не и в края им и след тях. Освен това от компанията посочват пред рекламодателите, че искат да постигнат по-малки по обем сделки, за да не натоварват зрителите.
Разбира се ще има и някои други ограничения, които ще отличават по-достъпния абонамент от останалите. Засега са ясни две от тях, като едното е невъзможността да се гледа съдържание офлайн. Освен това се очаква потребителите да имат достъп до оригиналното съдържание на платформата и само част от лицензионните сериали и филми, а не целия каталог, който е достъпен за останалите.
Netflix планира да въведе новия си и по-евтин абонаментен план през последното тримесечие на годината в поне шест страни. От компанията възнамеряват да разширят обхвата в началото на следващата година.
Каква обаче е причината за създаването на подобна опция?
Целта на платформата е да привлича абонати, които са склонни да гледат малко реклами срещу по-ниска месечна такса. На фона на това изглежда ще се търси и баланс за приятно изживяване. Затова няма да се използва и система за таргетиране на рекламите, като повечето потребители ще виждат едни и същи реклами, но не и постоянно или в продължителен период от време.
Netflix израсна с бързи темпове през изминалите години, като предложи алтернатива на стандартната телевизионна схема на кабелните оператори. Платформата предлага избор от богат каталог със съдържание без дългосрочно обвързване. Напоследък обаче, в условията на засилена конкуренция от страна на HBO Max и Disney+ и др., компанията отчита спад на абонатите.
Изглежда платформата ще подходи внимателно с въвеждането на реклами, за да избегне негативните фактори от стандартната телевизионна услуга. Стандартно в някои канали може да виждаме до 20 минути реклами на час, което е доста дразнещо. Освен това някои реклами се повтарят многократно, а това е още по-неприятно.
В партньорство с технологичен гигант
Наскоро от Netflix обявиха, че са сключили партньорство с Microsoft за реализирането на абонаментния план на стрийминг услугата. Компанията казва, че е избрала Microsoft, чиято платформа ще осигурява подбора и изобразяването на рекламите в стрийминг услугата. Софтуерният гигант ще е и основен партньор по продажбите в тази сфера. Заявено беше, че ще бъдат приложени и адекватни защитни за личните данни на потребителите.
Netflix ще се заеме с преговорите с продуцентите на сериалите и филмите, а Microsoft с рекламните агенции и технологичните доставчици. Провеждат се и съвместни срещи с някои рекламни агенции.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари