LinkedIn въвежда безплатна система за проверка на самоличността и местоработата на потребителите

Мария Иванова Последна промяна на 14 април 2023 в 19:17 1280 0

Verified

Снимка Storyset/Freepik

LinkedIn въвежда безплатна система за проверка на самоличността и местоработата на потребителите

Професионалната социална мрежа LinkedIn въвежда нови начини за потвърждаване на самоличността и работното място на потребителите. За разлика от Twitter и Meta, новите инструменти за проверка на LinkedIn няма да изискват допълнително заплащане. Вместо това компанията предлага три напълно безплатни начина за удостоверяване самоличността на потребителите в опит да се противопостави на “фалшивите” профили.

Първият вариант за потвърждаване е чрез платформата за сигурност Clear, която се използва в американските летища. Още от този месец потребителите на LinkedIn ще могат да показват в профилите си, че са потвърдили самоличността си чрез нея. За да направят това, те ще трябва да решат дали да предоставят официален документ за самоличност и телефонен номер на трета страна като Clear. Опцията обаче е удобна за хората, които вече използват компанията за потвърждение на пътуванията си и тя вече има техните данни. След като потвърди самоличността си чрез Clear, в профила на ще се появи нова секция „Проверки“ под бутоните „Свързване“ и „Съобщение“. Потребителите, които посещават проверен по този начин профил, ще видят отметка до банера „Официален документ за самоличност“, която потвърждава наличието му.

Потребителите на LinkedIn извън САЩ също имат възможност да потвърдят текущия си работодател, само че с помощта на фирмения си имейл. Това е и най-лесната опция за проверка - потвърждава се чрез въвеждане на код, изпратен на имейл адреса на компанията, в която потребителят работи. От LinkedIn отбелязват, че в момента опцията е достъпна за над 4000 компании, но платформата планира да я въведе в повече с течение на времето.

Третата опция за проверка позволява на потребителите да потвърдят текущия си работодател чрез платформата за идентификация Microsoft Entra Verified ID, която Microsoft стартира миналата година. От компанията съобщават, че тази функция ще има по-бавно внедряване и ще бъде въведена в края на месеца. LinkedIn планира в бъдеще да я направи достъпна за десетки компании, достигайки до повече от два милиона абонати на платформата.

Припомняме, че новите инструменти за проверка идват, след като LinkedIn предостави начини за потвърждаване на телефонен номер и имейл на потребителите през миналата есен. Важно е да се знае, че тези данни не се показват, за разлика от новите потвърждения, които имат видно място в потребителските профили.

За разлика от Twitter и Meta, които обвързаха проверката с допълнително заплащане, LinkedIn избира да запази своите нови функции безплатни и фокусирани върху потвърждаването на самоличността на потребителите. Платената опция за потвърждение на Twitter е включена в неговия Blue абонамент, който струва 8 долара на месец и дава на потребителите достъп до други предимства, сред които и по-малко реклами. Функцията за потвърждение на Meta, наречена Meta Verified, е достъпна в Instagram и Facebook и струва 11,99 долара на месец в мрежата и 14,99 долара на месец за мобилни устройства.

От LinkedIn посочват, че проверката трябва да е достъпна за всички, поради което достъпът до функциите за потвърждение остава безплатен. “Чрез всички тези нови, безплатни функции ние ви помагаме да имате увереността, че с когото и да се свързвате и на каквото и съдържание да попадате, те са надеждни и автентични“ - посочва в своя блог публикация Оскар Родригес, вицепрезидент в LinkedIn.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !