След силният ръст през изминалата година, доставките на таблети спадат в периода юли-септември. Те са с цели 15% по-малко от същия период на 2020 г.

Според Canalys, през третото тримесечие на 2021 г. са доставени общо 37.7 милиона таблета. Това е значително по-мало от доставените 44.3 милиона устройства година по-рано.

Apple все още доминира пазара с 15.2 милиона доставки и дял от 40.4%. Втори са Samsung със 7.2 милиона доставени таблети и дял 19.1%. На трета позиция е Lenovo с 4.3 милиона доставки и дял 11.3%.

Amazon (2.8 милиона) и Huawei (2.5 милиона) завършват челната петица, но и двете компании са със значителен спад в доставките. При Amazon той е 44.5%, а при Huawei, заради американските санкции, спадът е 50.9%.

Що се отнася за развитието по региони, всички основни области, с изключение на Азиатско-тихоокеанския регион (APAC), бележат спад. В APAC се отчита ръст от 23% в доставките, а ЕМЕА е на другия полюс със спад от 27%.

Анализаторите очакват слабо търсене на таблети и занапред в повечето региони с изключение на APAC.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *