Закачливата детска песничка на южнокорейската образователна компания „Пинкфон“ „Baby Shark“ стана първото видео, което достига 10 милиарда гледания в YouTube. За сравнение, песента на Луис Фонси „Despacito“, която беше най-популярна в платформата през ноември 2020 г., до момента е успяла да събере 7.7 милиарда гледания.

Клипът „Baby Shark“ е заснет на 11 езика и има повече от сто варианта по света. В него момченце и момиченце изпълняват песен за бебе акула и неговото семейство на фона на анимационни кадри.

За първи път видеото се появява в YouTube през 2016 година. От тогава до сега „Пинкфон“ успяха да запазят песента в светлината на прожекторите, където дори пробивни песни като „Despacito“ избледняха.

Това до голяма степен се дължи на танцовото предизвикателство Just Dance от 2020 г., както и на едноименната анимация, стартирала по детския телевизионен канал Nickelodeon през 2021 година. Авторите на песента обясняват успеха ѝ с това, че тя много се харесва на децата, които я гледат по няколко пъти на ден.

Популярността ѝ едва ли скоро ще спадне, тъй като от Nickelodeon планират да направят пълнометражен филм „Baby Shark“. Вече има дори колекция NFT за любителите на модерните тенденции.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *