Въпреки пандемията, през последните две години Apple постоянно надгражда продуктовата си гама. Изглежда усилията й вече щедро се отплащат. Компанията току-що обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на финансовата година (месеците от април до юни).

Всички нейни продуктови сегменти (iPhone, Mac, iPad и др.) отбелязват увеличение на приходите през годината. Това е довело до общи приходи от 81.4 млрд. щ. долара. Приходите от iPhone от 39.6 млрд. щ. долара съставят почти половината от тази сума.

Приходите за тримесечието са нараснали с 36% в сравнение с предходната година, печалбата почти се е удвоила. Apple отчете 21.7 млрд. щ. долара нетна печалба, което е с 93% повече в сравнение с предишната година.

Приходите на най-печелившата продуктова категория на Apple – iPhone – са нараснали с 50% в сравнение с предходната година. Това показва, че iPhone 12 е основният успех за компанията.

В същото време услугите на компанията отбелязват приходи от 17.5 млрд. щ. долара, което представлява 33% ръст. Групата на носимите устройства като Apple Watch, HomePod, AirTags и др. е нарастнала с 36% и е донесла 8,8 млрд. щ. долара приходи.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *