Американският гигант за електронна търговия Amazon се насочва към една нетипична за него дейност – фризьорството. Компанията отваря своя първи фризьорски салон в Лондон.

В него клиентите ще могат да пробват виртуално различни цветове на косата си. За целта те ще използват цветна лента с добавена реалност. В избора им на продукти за красота ще им помагат още различни видове дисплеи и QR кодове.

Технологията за добавена реалност включва таблет, вграден в огледало, който показва на клиентите как биха изглеждали с различен цвят коса. Тя наподобява функцията за грим Live Mode, която Amazon пусна в мобилното си приложение през 2019 г. и която позволява на дамите да експериментират с различни цветове червила.

Междувременно платформата дава възможност на потребителите да посочват продукт, за да видят всичката налична за него информация, включително видеоклипове, ревюта и др. След това те могат да го закупят бързо и лесно – чрез сканиране на неговия QR код.

За сега Amazon не планира откриването на други салони за красота. Компанията по-скоро използва обекта си в Лондон като тестово поле за нови технологии, както и за представяне на своите нови продукти за красота.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *