Производителят на M&M създаде автономен робот, преследващ клиентите в магазин, за да ги изкуши да си закупят бонбони. Роботът, наречен Smiley, използва разнообразни сензори, за откриване на потенциални клиенти и дори дезинфекцира магазина, за да ги предпази от заразяване с коронавирус.

Автоматизираният робот с изкуствен интелект също събира ценни данни за взаимодействието на клиентите с предлаганите продукти. Тези данни биха могли да помогнат на собствениците на магазини да осигурят по-добро потребителско преживяване и генерират повече печалби.

Smiley изглежда като футуристичен роботизиран павилион, щедро зареден с дъвки и бонбони. Устройството не само предлага лакомства, а и пуска музика и създава добро настроение, докато обикаля магазина в търсене на клиенти.

До този момент компанията за бонбони Mars Inc е пуснала само един Smiley в известен магазин за хранителни стоки в Монро, Ню Йорк. Ако експериментът се окаже успешен, е напълно възможно цяла армия роботи като него да започнат да обикалят магазините по света.

Вижте повече в прикаченото видео:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *