Въпреки скорошните слухове за обратното, известният източник DylanDKT твърди, че в края на краищата по-евтините модели iPhone 14 няма да имат 120Hz ProMotion дисплей. Той споменава също така и, че добавянето на Touch ID под дисплея няма да се случи преди следващата година.

ProMotion е фантастичният начин Apple да нарече панелите си с честота на опресняване по-висока от 60Hz. Технологията беше въведена съвсем наскоро за iPhone и iPad Pro, няколко години след като се появиха първите Android телефони с дисплей от 90, 120 и повече Hz честота.

Първоначално се смяташе, че всички модели iPhone 14 ще пристигнат със 120Hz ProMotion дисплеи. Следващият слух уточни, че “поне един” от тях ще има LTPO 120Hz панел и това най-вероятно ще е iPhone 14 pro Max, но това беше трудно за вярване, след като в момента и двата модела iPhone 13 Pro се радват на технологията.

След това дойде новината, че LG най-сетне е овладяла ниския добив на LTPO панели и той е достатъчен, за да гарантира договорите за дисплеи на Apple за серията iPhone 14. Докладът твърдеше, че има шанс iPhone 14 Max да бъде със 120Hz дисплей, тъй като неговият 6.7 инчов панел ще бъде доставян от LG, оставяйки само iPhone 14 с 60Hz екран.

Следващият слух твърдеше отново, че и четирите модела от серията ще имат екрани с по-бърза честота на опресняване. В това също беше трудно да се повярва, имайки предвид, че панелът на iPhone 14 ще бъде направен от доставчиците на бюджетни дисплеи на Apple – BOE.

Последният слух за състоянието на функцията ProMotion за iPhone 14 и 14 Max обаче идва не от който и да е, а от известния анализатор на веригата за доставки на дисплеи Рос Йънг, който предупреди, че спекулациите за всички модели са погрешни и само iPhone 14 Pro вариантите ще са със 120Hz ProMotion екран. DylanDKT изглежда се съгласява с това твърдение с надеждата да сложи край на объркващите новини за 120Hz дисплеи на серията iPhone 14.

Като алтернатива Apple може просто да изчаква своите доставчици на дисплеи да достигнат достатъчно добър добив на LTPO панели, за да задоволи търсенето на милионите модели iPhone 14, които се очаква да бъдат доставени. Плановете на компанията явно се променят в зависимост от успехите в производството на LG и BOE.

В края на краищата Apple не иска да бъде блокирана с един единствен доставчик на OLED панели за по-евтините модели iPhone 14, тъй като тогава Samsung би могла да изисква по-високи цени за най-скъпия компонент на телефоните и респективно да “изяде” маржовете на печалбите на гиганта.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *