Xiaomi съобщи за големи успехи в разпродажбата на електроника и различни компютърни устройства по случай празника Double 11 (11.11). Китайската компания успя да счупи рекорда, поставен от самата нея през миналата година.

По време на голямата разпродажба 11.11 от месец ноември 2020 година, приходите на китайската компания бяха 2,2 милиарда щ. долара. Този път Xiaomi успя да спечели приблизително с 800 милиона щ. долара повече и този път приходите превишиха 3 милиарда щ. долара.

Интернет магазинът JD съобщи, че в класацията топ-20 на най-продаваните смартфони с включени 9 модела на Xiaomi, включително и мобилния телефон Redmi K40, който оглави този престижен рейтинг. На 11-та позиция в тази класация се намира Redmi Note 11 Pro, а по време на празника Xiaomi успя да продаде малко над 1 милион смартфона.

Китайският интернет ритейлър Alibaba Group, който притежава AliExpress, Tmall и TaoBao също постави нов рекорд по продажби по време на празника Double 11 (11.11). Неговите приходи достигнаха 540,3 милиарда юана или приблизително 84,5 милиарда щ. долара.

Новият рекорд с 8,5% превишава миналогодишни резултат от 498,2 милиарда юана.

Тези много добри финансови показатели навярно донякъде ще успокоят инвеститорите, понеже в началото на годината акциите на китайския интернет ритейлър поевтиняха с 30% заради проблеми с властите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *