През последните месеци туризмът беше сериозно затруднен, заради кризата с COVID-19 и последвалите противоепидемиологични мерки. Но въпреки това българите не губят интерес към пътуванията и търсят нови възможности за екскурзии и почивки. Заради все още затруднената обстановка с коронавируса и следващите от нея  рестрикции за пътувания в чужбина, сънародниците ни все по-често избират български хотели и къщи за гости като предпочитат по-близки дестинации за своята ваканция.

 

На този фон кампанията #безопаснапочивка на туристическата платформа Luxury Discounts получи много добри отзиви от българските потребители. Тя беше обявена от платформата в много подходящ момент, за да посрещне интереса на туристите в трудните условия на пандемия. В кампанията участват избрани хотели и къщи за гости, за които безопасността е приоритет и които налагат изключително високи стандарти за дезинфекция и хигиена. 

 

В добавка – на потребителите е предоставена възможност да се възползват от гъвкави условия на плащане, така че да са спокойни за парите си в сегашната динамично променяща се ситуация. Кампанията #безопаснапочивка им гарантира правото почивката да бъде отменена буквално в деня преди резервацията. Нещо повече – ако се наложи клиент да си тръгне по време на самата ваканция, той ще бъде компенсиран за останалите дни.

 

Инициативата получи много добри отзиви и помогна на много хора в България да почиват пълноценно и безопасно.

 

“Важно беше в този момент да успеем със семейството ми да напуснем за известно време оживения град, в който живеем и да почувстваме спокойствието на природата. Затова се радвам, че една българска платформа успя да ни помогне да осъществим мечтаната от нас ваканция в планината. Благодарение на това, аз и моите близки се заредихме с енергия и се чувстваме по-добре от всякога. Това нямаше да е възможно, ако през цялото време не бяхме спокойни за здравето и парите си” – заяви Стоян Иванов, един от първите клиенти на платформата, които се включиха в кампанията.

 

Други потребители също коментираха позитивно инициативата. Мненията им варират от одобрение на идеята до удовлетворение от посетените хотели и къщи за гости. Не са малко и изразените желания на туристите да се включат в кампанията отново.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *